یکشنبه، دی ۲۶، ۱۳۸۹

اصلا تحریم نمنه؟


با ایمیل از ایران رسیده  


3 دی 1389- استانبول
احمدی نژاد: اگه بیاین تو ایران از مردم درباره تحریم بپرسید، مردم می گن تحریم چیه؟ اصلا تحریم نمنه؟

19 دی 1389- ارومیه
آقای رئیس! تحریم یعنی این. اگر از مردم درباره تحریم بپرسید میگویند یعنی مادرم که جسدش قابل شناسایی نبود، برادرم که تکه تکه شد، پدرم که آش و لاش شد، خواهرم که نمی دانم چند بار مرد تا به زمین رسید.

آقای رئیس جمهور! تحریم یعنی آدمهایی که شما نمیدانید به چه فکر می کردند وقتی ثانیه های مرگ می بلعیدشان. یعنی آن دو نوزادی که شما گفتید 1 میلیون تومان پول بهشان میدهید اما جانشان فقط به خاطر بازیهای سیاسی شما و غرب گرفته شد.

شما نمی فهمید، اما آنها مثل همه ما دیروز صبح برای برف تهران ذوق کرده بودند... عصر شاید از تاخیر پروازشان عصبی شده بوند، حتی شاید دودل. اما عشق دیدار عزیزانشان آنها را به تابوت پرنده شان کشانده بود شاید. شما نمی دانید اما وقتی در ساعت های اولیه بعد از سقوط وزیر راهتان گفت خوشبختانه!!! تلفات کم است، دو نفر از آن تلفات کم مادر و برادر دوست من بودند. یعنی عزیزتزینها... و شما هرگز نمی فهمید که این "خوشبختانه" چه پدری از دل آنها که پاره دلشان را از دست داده اند در می آورد...

به این حکومت آشغالِ اشغالگر صد برابر بدتر هم بگوئید، از رونمیرود. باید با  چوب و با توم و گلوله حالیش کرد. همان طور که خودش با مردم برخورد کرد. راه دیگری نیست، کاش بود تا خون بیگناهان بیشتر نریزد...  

۱ نظر:

آریا تهم گفت...

سلام دوست من . امیدوارم خوب و خوش باشید . دیدم که تیتر نوشته هات به سمت چپ هست گفتم یک راه حل ساده بهت بگم . وارد داشبورد وبلاگ که میشی زبان فارسی را انتخاب کن . درست میشه . خوب و خوش باشی .