جمعه، بهمن ۰۶، ۱۳۹۱

من از علیرضا افتخاری متنفرم


چند روز پیش دیدم یک آدم بامعرفت پروفایلی در فیس بوک درست کرده به نام تیتر بالا.  فورا دوستش شدم!
آخر شما را به  انسانیت، خواننده ای که جلوی مردم می آید اینقدر گُه و فاحشه صفت باشد،؟! قبلا یک پست دیگر از رذالت این موجود پست گذاشته ام. الان چک کردم، دیدم ج. اسلامی لینک مقالۀ نشاط نیوز را که  پست بر مبنای آن بود سانسور کرده است. خوب، خود این عمل چه مفهومی دارد؟ محبوبیت علیرضا افتخاری، یا خسته شدن از فحش های خواهر و مادر مردم به او؟ یعنی افتخاری نمیداند این راهبر و میمون دروغگوکه بیضه ها یشان را می لیسد، خون مردم را ریخته اند؟
یک شعر باحال از هادی خرسندی دارم که مناسب و زبان حال است

آخیییییییییییش. زنده باشی هادی جان

احمدی نژاد: تعداد طرفداران استاد افتخاری ده ها برابر شجریان است

علیرضا افتخاری در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در مرکز همایش‌های صداوسیما
و با حضور برخی اصحاب رسانه برگزار شد، به گرمی رییس جمهور را در آغوش کشید و گفت:

آقای رییس‌جمهور دوستت دارم

افتخاری ! گوش کردم گفتگوی مضحکت

گفتم آیا از چنین خواننده خرتر می شود  ؟

احمدی را با نژادش خایه مالی کرده ای

آن وزیری را که خود ننگِ خرِ نر می شود

کرد موسیقی حرام این رهبرِ یکدستِ ما

گوش عاقل زینهمه دیوانگی  کر می شود

درد من اینجا که در جمع زیادی ساده لوح

حرف این اهریمنِ خونخوار باور می شود

بی سوادی افتخاری نیست ای شیطان صفت !

مرد ، با دانش در این گردونه سرور می شود

جای تار و تنبک و تنبور ، گفتی خنده دار

هر نوائی با دهان آسان میسر می شود

کُن بنا ارکستر گوزوها ز ملایانِ شهر

چون صدای نحسِ تو با گوز بهتر می شود!!


هادی خرسندی


هیچ نظری موجود نیست: